Betingelser for kjøp i vår nettbutikk

Priser/Bestilling
Alle priser er oppgitt i norske kroner og er inkl. mva.
Etter at bestillingen er fullført vil du få en automatisk ordrebekreftelse pr. e-post sammen med angrerett-skjema.

Betaling 
1. Bankkort / Kredittkort:  Vi benytter 3D-Secure betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. All informasjon foregår mellom deg og din bank.
2. Faktura: Du kan betale med faktura, og få 14 dager betaling. Fakturaløsning er levert av Klarna og krever kredittgodkjenning. Det er derfor viktig at alle dine kontaktopplysninger stemmer med folkeregistret. Hos Klarna er det også mulig å legge opp delbetalingsordninger på dine fakturaer.

Vi benytter Klarna sin løsning for bankkort/kredittkort og faktura i vår nettbutikk.

Klarna.png

Din ordre vil bli sendt 1-3 virkedager etter at vi har mottatt din bestilling. Varene sendes med posten. Vi sender kun varer i Norge. Transporttiden vil avhenge av hvor i landet du bor, men pleier som regel ta 1-4 virkedager.

Retur av varer eller angrerett
Vi gir 14 dager åpent kjøp, men du må gi oss skriftlig beskjed innen fristens utløp. Returomkostninger dekkes av kjøper. Ved retur av varer skal varen returneres i den stand den ble mottatt. Den må være ubrukt og i original emballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg. Du trenger ikke oppgi noen grunn for ditt ønske om å returnere produktet, men vi hører gjerne fra deg om det er noe vi kunne gjort bedre. Vi tar ikke ansvar for eventuelle skader på returtransport til oss. Varer kan ikke sendes tilbake i oppkrav. Om varer allikevel sendes i retur til oss i oppkrav, vil de ikke bli avhentet av oss uten særskilt skriftlig avtale. Forøvrig gjelder § 15 i Angrerettloven.

Mangel ved varen
Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning fra selgeren.
Om det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi oss melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.

Utsolgte varer
Vi tar forbehold om at varene kan være utsolgt til tross for at det ikke står skrevet på nettsiden.

Skade
Om du oppdager skade på en eller flere varer må du snarest ta kontakt med oss og posten der du hentet pakken. På posten får du hjelp til å fylle ut et skademeldings skjema. Ta med eske/emballasje og varene.

Garanti
Produktene har reklamasjonsrett ifølge norsk forbrukerkjøpslov. Det forutsettes at kunden foreviser dokumentasjon på kjøpsdato og kjøpssted. Varen være montert og brukt etter gjeldende bruksanvisning. Alt som faktureres til firmaer er å betrakte som et næringskjøp med den begrensede garanti det medfører. Ved næringskjøp er garantien begrenset til seks måneder.

Uavhentede pakker
Dersom du ikke henter en pakke du har bestilt, må du snarest gi oss beskjed om dette. Gi også beskjed til postkontoret slik at pakken returneres til oss.
Uavhentede pakker belastes med en giro på kr 250,- for portoutlegg, og sendes automatisk til inkasso dersom den ikke betales innen fristen.

Valuta
Vi tar forbehold om prisendring grunnet valuta, eller prisendring fra leverandør. 

Andre forbehold
Vi vil ikke kunne holdes ansvarlig for beslutninger tatt på grunnlag av den informasjon som instrumentene gir.

Tar også forbehold om det kan forekomme feil priser på denne siden av tekniske årsaker, men dette rettes så snart vi blir gjort oppmerksom på det.

meteo.no as
Postbols 71
2716 Harestua 

Org Nr: 917 443 009 MVA

Bankkonto : 1503 18 36074 

Telefon nr: 97 97 73 81 mellom 10 og 14, hverdager

Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×